چهارشنبه 8 مرداد 1393
به سایت شبکه بهداشت ودرمان هشترود خوش آمدید
   July 30, 2014
   
 
Skip Navigation Links
مدیریتExpand مدیریت
واحد گسترش شبکهExpand  واحد گسترش شبکه
واحدهای ستادی
واحد آموزش سلامت
واحد امور داروئی
واحد بهداشت دهان و دندان
واحد آزمایشگاه
پیشگیری و مبارزه با بیماریها
واحد بهداشت محیط و حرفهExpand واحد بهداشت محیط و حرفه
واحد سلامت خانواده
سلامت جوانان،نوجوانان و مدارس
واحد بهبود تغذیه
مراکز بهداشتی و درمانیExpand مراکز بهداشتی و درمانی
بیمارستان ها
پایگاه های بهداشتی
خانه های بهداشت
مراکز مشاوره
انتشاراتExpand انتشارات
آموزش همگانی
پرسش و پاسخ
گالری عکس
اخبار
کتابخانه
راهنمای تلفن
 
     
   
کد 1
نام بیمارستان امام حسین (ع )
نام مسوول
تلفن 6226718-0424
آدرس هشترود -جنب دانشگاه پيام نور هشترود http://www.ehhos.ir/


پیام وزارت بهداشت و درمان  در سال 86


"  آینده ای مطمئن با سرمایه گذاری در سلامت"

 

با تشکر از:
1. آقای دکتر صمد طاهری (رئیس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود)
2. آقای خیراله امامی پور (مدیر بیمارستان )
3. آقای علی رستمی (مترون بیمارستان)
4. آقای حسن رستمی (کارشناس امور بیمارستانها)
5. آقای ذاکر جلیلی (مسئول مدارک پزشکی)
6. آقای بهمن دانش نظر (امین اموال)
7. خانم هاجر مهدوی (سوپروایزر آموزشی)
8. خانم پریدخت شیری (کارگزین بیمارستان)
9. آقای محمدرضا قلی پور (کارشناس پرستاری)

که در تهیه کتابچه همکاری نموده اند.

 

 

 


 

 

 

 


وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی  تبریز

شبکه بهداشت و درمان شهرستان  هشترود

بیمارستان امام حسین (ع)

عملکرد سال  1386


فهرست مطالب

عنوان...........................................................صفحه

مقدمه ...............................  1   
پیشینه بیمارستان  ...............................  2     
مشخصات بیمارستان  ..............................  3     
مشخصات بخشهای درمانی .................................................   4     
روند نظارت و بازدید  ...............................  5     
آمارها به همراه نمودار ..............................  7      
اقدامات انجام یافته در سال 86 .............................  11      
نیازهای تجهیزاتی .............................  14
تصویر گواهینامه مرکز نظارت و اعتبار بخشی ......................17
هدایا و کمک های خیرین  .............................  18    
 

مقدمه
سلامت موهبت الهی است که از بدو خلقت از طرف خالق یکتا به انسانها هدیه گردیده است. در طول تاریخ انسانها با دستیابی به علم و فنون، سعی در ارتقای سلامت جامعه نموده اند.
در ابتدای سال 1386 برنامه ریزی کوتاه مدتی (یک ساله) با هدف کلی ارتقاء درجه ارزشیابی بیمارستان و نیز با اهداف اختصاصی: افزایش امکانات خدمات رسانی به مراجعین و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده (که نهایتا" موجب رضایتمندی بیماران و مراجعین به بیمارستان خواهد شد) تدوین گردید.
بر اساس برنامه تدوین شده، چک لیست های مبتنی بر فرآیندها تهیه و آماده گردید و گروههایی جهت ارزشیابی و پایش کلیه بخشهای مختلف درمانی و غیر درمانی تشکیل و طبق برنامه ریزی انجام شده کلیه بخشها پایش و تمام مشکلات، امکانات موجود و مورد نیاز و نقاط ضعف و قوت بر اساس چک لیستها مشخص و با تشکیل جلسات کارشناســی برای رفع نواقص و بر طرف نمودن نقاط ضعف، برنامه ریزی کرده و برای اقدامات اساسی تصمیم گیری شد و نهایتا" در انتهای برنامه به هدف کلی مدنظر که ارتقاء درجه ارزشیابی بیمارستان به درجه یک بوده، رسیدیم و مجموعه ای که ارائه می گردد خلاصه عملکرد و اقدامات انجام یافته بیمارستان در سال 1386 می باشد که ان شا ا... مورد قبول حق تعالی قرار گیرد. و از زحمات تمام عزیزانی که طول سال همراه ما بوده و ما را یاری نموده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می گردد.  
                  دکتر طاهری
سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) هشترود
 
پیشینه بیمارستان امام حسین (ع) هشترود

در سال 1356 شمسی برای نخستین بار در شهرستان هشترود بیمارستانی توسط سازمان هلال احمر احداث و راه اندازی گردید تا نیاز مردم منطقه از نظر درمانی تا حدودی مرتفع شود. نام بیمارستان را بعد از انقلاب بنام اولین شهید شهرستان (شهید علی آبادی) نامگذاری کردند.
در ابتدای تاسیس، بیمارستان دارای یک بخش عمومی و یک بخش زایمان با 50 تخت مصوب و فعال بود و اکثرا توسط کادر پزشکی خارجی و کادر پرستاری غیربومی اداره می شد.
در سال 1359 بیمارستان به وزارت بهداری و بهزیستی وقت تحویل گردید و با تغییرات ساختمانی که صورت گرفت تعداد تخت بیمارستان از 50 تخت به 113 تخت افزایش یافت و چهار بخش مجزا (داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان) ایجاد گردید. هر کدام از بخشها بطور جداگانه اداره می شدند و بیمارستان با چهار تخصص بصورت جنرال (عمومی) خدمات درمانی ارائه می داد.
بعد از دفاع مقدس با کارهای عمرانی از قبیل (سنگ کاری، تعویض لوله کشی و سیم کشی) و خرید تجهیزات پزشکی و افزایش بخش های ccu  و دیالیز، بیمارستان نسبت به سالهای قبل فعالتر و اثربخش تر گردید.
بعد از احداث بیمارستان جدید 96 تختخوابی در سال 1381، بیمارستان کلا" به محل جدید انتقال یافت و به میمنت نامگذاری سال 81 به نام امام حسین(ع)، این بیمارستان نیز به همین نام مزین شد. 
 
مشخصات بیمارستان امام حسین (ع) هشترود
¬¬
نوع وابستگی : دانشگاه علوم پزشکی تبریز نوع بیمارستان : جنرال (عمومی)
سال تاسیس : 1381            تعداد تخت مصوب و ثابت : 96  تخت
زیر بنای بیمارستان : 11400 مترمربع   تعداد تخت فعال : 72  تخت
درجه ارزشیابی : درجه یک
سرپرست بیمارستان : دکتر صمد طاهری
مدیر بیمارستان : آقای خیراله امامی پور
رئیس خدمات پرستاری : آقای علی رستمی
بخش های درمانی :
داخلی - جراحی عمومی- کودکان- زنان و زایمان
اتاق عمل- ccu  - همودیالیز – اورژانس
درمانگاه های تخصصی فعال :
داخلی- جراحی عمومی- کودکان – زنان و زایمان – مامائی- چشم پزشکی
امکانات تشخیصی و پاراکلینیکی :
آزمایشگاه – رادیولوژی – سونوگرافی – آندوسکوپی
شماره تلفن: 04246226715  فاکس : 04246226730
آدرس بیمارستان : آذربایجانشرقی- هشترود- خیابان شهید بهشتی جنوبی- جنب فرمانداری- انتهای خیابان پرستار
 
مشخصات بخشهای درمانی بیمارستان
 
1- بخش داخلی :   پزشک متخصص: دکتر زین العابدین ابراهیم زاده 
سرپرستار بخش : خانم مهناز کاووسی
تعداد تخت: 24 تخت      درصد اشغال تخت:   45/61 %  تعداد کادر پرستاری: 13
2- بخش جراحی عمومی : پزشکان متخصص : دکتر مهدی میرزاجانزاده و دکتر شرمین پژواک سرپرستار بخش : خانم ثریا بالازاده 
تعداد تخت: 24تخت                 درصد اشغال تخت : 22/33 %  تعداد کادر پرستاری: 11
3- بخش کودکان و نوزادان : پزشکان متخصص: دکتر لیلا محبوبی (سال 86) دکتر ناصر لسان(ازبهمن 86 تا شهریور 87) سرپرستار بخش: خانم آمنه شمس
تعداد تخت: 14 تخت     درصد اشغال تخت: 63/43 %  تعداد کادر پرستاری:  9
4- بخش زنان و زایمان :  پزشک متخصص: دکتر شرمین پژواک 
ماما مسئول بخش : خانم فریبا ترابی
تعداد تخت: 6 تخت    درصد اشغال تخت:   23/51 %  تعداد کادر مامائی: 18
5- بخش ccu :  پزشک متخصص: دکتر زین العابدین ابراهیم زاده 
سرپرستار بخش : خانم فاطمه حیدری نژاد
تعداد تخت: 4 تخت  درصد اشغال تخت: 20/75 %  تعداد کادر پرستاری: 10
6- بخش دیالیز :  پزشک متخصص: دکتر زین العابدین ابراهیم زاده 
سرپرستار بخش : خانم شهلا نائبی
تعداد تخت: 3 تخت  میانگین جلسات سالانه: 91/13    تعداد کادر پرستاری: 4
7- بخش اتاق عمل : پزشک مسئول و متخصص بیهوشی: دکتر یوسف رهبری   پزشکان متخصص جراح: دکتر مهدی میرزاجانزاده و دکتر شرمین پژواک و دکتر نجفی  سرپرستار بخش : خانم رحیمه خاکپور
تعداد اتاق: 3 اتاق عمل      میانگین ماهانه اعمال جراحی در سال: 88 عمل   تعداد کادر پرستاری: 22
8- بخش اورژانس :  پزشک مسئول : دکتر احمد نامداری    
مسئول علمی و پزشک متخصص: دکتر زین العابدین ابراهیم زاده سرپرستار بخش : آقای میرهادی موسوی
تعداد تخت: 8 تخت            میانگین ماهانه مراجعین در سال:  2187 ویزیت  تعداد کادر پرستاری: 10
 
روند نظارت و بازدید بخشهای مختلف بیمارستان

نحوه بازدید و نظارت قبل از سال 86 :
بعد از افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) در سال 81، برای کنترل و رسیدگی به امور بیمارستان تیمی از مسئولین بیمارستان تشکیل گردیده بود، تا در هر هفته یکبار کل بیمارستان را در روز معینی بازدید و ارزیابی نمایند. تیم مورد نظر روزهای دوشنبه هر هفته از کلیه بخشهای درمانی و غیر درمانی بازدید می نمودند و امورات و مشکلات و نواقص بخش ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار می دادند و در همان موقع بازدید، برای رفع مشکلات تصمیم می گرفتند و افراد مربوطه را مشخص می کردند که موارد را پیگیری و حل نمایند. این روش گرچه شروع خوبی بود و نتایج مثبت و محاسنی را نیز بدنبال داشت ولی بدلیل معایبی که در زیر اشاره می شود باید تغییر رویه صورت میگرفت تا در مدت زمانی کمتر به هدف کلی که ارتقای کیفیت خدمات و ارتقای درجه ارزشیابی بود دست یافت.
معایب روش قبلی :
1- چک لیست مبتنی بر فرایند های جاری وجود نداشت
2- زمان بازدید برای کل بیمارستان کافی نبود
3- تقسیم کاری و کار تیمی به مفهوم واقعی صورت نمی گرفت.
4- اعضاء تیم زیاد بودند
5- بصورت سطحی در خصوص مشکلات تصمیم گیری می شد
6- استانداردها و شاخص های ارزیابی در نظر گرفته نمی شد
7- اعضاء تیم برای بازدید بی رغبت بودند
8- بازخورد مناسبی از ارزیابی ها حاصل نمی شد.
 
فرآیند تغییر روش بازدیدها در سال 86 :
در ابتدای سال 86  جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی درونی با حضور مسئولین بیمارستان تشکیل شد و در این جلسه تصمیم گرفته شد تا اقداماتی برای تغییر نحوه بازدید ها و نظارت ها انجام پذیرد.
اقدامات انجام یافته بدین شرح می باشد:
1- برای هر کدام از بخش های درمانی و غیردرمانی چک لیست مجزا (مبنی بر فرآیندها) تهیه و تنظیم گردد که این کار در طول دو ماه تلاش مسئولین بخشها و واحدها صورت گرفت.
2- طی جلسه ای چهار گروه ارزیابی متشکل از مسئولین بیمارستان و مسئولین بخشها تشکیل شد ( برای هر گروه، مسئول و اعضاء مشخصی تعیین شد.)
3- برای هر ماه برنامه زمانی بازدیدها تنظیم شد تا کلیه بخشهای بیمارستان در هر ماه حداقل یکبار با چک لیست تهیه شده بازدید شود.
4- هر هفته یک روز برای بازدید( چهار گروه هر کدام یک بخش ) و روز بعد برای تشکیل جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی درونی اختصاص یافت.
5- تصمیمات جلسه کمیته به اطلاع مسئول و افراد مرتبط و پیگیری کننده رسانده می شد تا نسبت به پیگیری مصوبات اقدام گردد.
این روش با همکاری کارکنان و مسئولین محترم بیمارستان، بطور مستمر ادامه یافت تا اینکه به یکی از اهداف مهم تعیین شده دست یافتیم و آن ارتقاء درجه ارزشیابی بیمارستان از درجه 2 به درجه 1 می باشد. 
چهار گروه ارزیابی اولیه (در ابتدای سال 86)
گروه ها    مسئول گروه   اعضاء گروه
A  مترون بیمارستان  مسئول تاسیسات+ کارشناس امور بیمارستانها
B  سرپرست بیمارستان   سوپروایزر آموزشی+ مسئول خدمات اداری
   C     مسئول امور مالی  مسئول آزمایشگاه + سرپرستار اورژانس
D    مدیر بیمارستان   مسئول مدارک پزشکی+ سرپرستار CCU
آمارها
آمار نیروی انسانی:

 

 

 

 

 

 

 


 
آمار درصد اشغال تخت به تفکیک ماه و بخش و کل سال ( 86)

میانگین ماه ccu زایمان کودکان جراحی داخلی بخش
ماه      
50.1 77.4 49.4 71.6 26.3 57.1 فروردین
62.9 81.4 47.3 99 31.1 70.8 اردیبهشت
51.8 77.4 50 58.29 27.1 66.2 خرداد
56.2 79 51 59.4 31.3 77 تیر
56.1 82 47.8 67 36 67.3 مرداد
30.9 73.3 46.7 37.7 34.8 50.6 شهریور
44.4 71.6 36.3 33 33.1 59.7 مهر
47.5 91 51.6 5.2 40.9 70.5 آبان
53.7 100 61.6 17.6 33.3 84.7 آذر
37.2 57.5 76.1 20 28.1 43.1 دی
31.1 55 55 3.57 40.5 27.7 بهمن
49.6 56.9 42 51.2 36.2 62.8 اسفند
سالانه بیمارستان
47.6 75.20 51.23 43.63 33.22 61.45 میانگین بخش


آمار مراجعین به بخشهای درمانی ( در سال 86 )

جمع ماهانه اورژانس زایمان دیالیز ccu کودکان و نوزادان جراحی زنان جراحی عمومی داخلی بخش
ماه      
2313 1832 88 12 41 88 107 71 74 فروردین
1964 1454 100 13 39 93 128 58 79 اردیبهشت
2062 1640 80 15 32 70 107 42 76 خرداد
2537 2029 95 20 34 81 118 70 90 تیر
3734 3252 83 13 40 99 108 71 68 مرداد
3462 3029 82 16 35 68 94 77 61 شهریور
3344 2955 61 15 32 59 80 76 66 مهر
2962 2574 64 13 35 2 75 120 79 آبان
2931 2512 68 13 37 33 86 99 83 آذر
2501 2111 97 14 32 31 92 74 50 دی
1551 1195 77 13 28 13 98 91 36 بهمن
2036 1666 83 10 30 26 92 75 54 اسفند
2616 2187 81.5 13.91 34.58 55.25 98.75 77 68 متوسط بخش
جمع سالانه
31397 26249 978 167 415 663 1185 924 816 جمع سالانه


تخت روز اشغالی به تفکیک ماه و بخش و کل سال (86 )
جمع در ماه ccu زایمان کودکان جراحی داخلی بخش
ماه      
1120 96 92 311 196 425 فروردین
1386 101 88 438 232 527 اردیبهشت
1158 96 114 253 202 493 خرداد
1255 98 93 258 233 573 تیر
1254 102 89 293 269 501 مرداد
691 91 87 164 259 90 شهریور
960 86 66 139 239 430 مهر
1028 110 93 22 295 508 آبان
1162 127 111 74 240 610 آذر
804 69 137 84 203 311 دی
672 66 99 15 292 200 بهمن
1036 66 73 208 252 437 اسفند
میانگین سالانه    1044 92 95 188 242 425 میانگین بخش
جمع کل سالانه  12526 1108 1142 2259 2912 5105 جمع سالانه بخش

آمارتعداد اعزام ، مرگ و میر نوزاد ، فوت و تولد زنده ( در سال 86 )
تولد زنده فوت مرگ و میر نوزاد اعزام موارد
ماه      
88 7 0 89 فروردین
98 9 1 99 اردیبهشت
80 4 0 120 خرداد
95 6 1 105 تیر
82 7 0 103 مرداد
80 11 1 93 شهریور
58 8 0 86 مهر
62 7 1 77 آبان
68 8 1 70 آذر
95 4 0 46 دی
76 4 0 74 بهمن
81 11 0 69 اسفند
963 85 5 1031 جمع
 
آمار مراجعین به درمانگاه  و تعداد اعمال جراحی ( در سال 86 )


اتاق عمل درمانگاه      بخش


ماه
جمع ماهانه چشم عمومی زنان کورتاژ c/s جمع ماهانه چشم زنان  کودکان  جراحی عمومی داخلی 
109 0 42 23 8 36 1764 134 334 388 209 699 فروردین
135 0 45 30 12 48 2017 140 450 390 253 784 اردیبهشت
85 0 39 13 3 30 1658 122 326 383 202 625 خرداد
130 10 38 20 14 48 2117 171 444 476 266 760 تیر
121 17 39 22 9 34 1746 75 335 459 233 644 مرداد
102 10 41 18 7 26 1798 112 434 434 112 706 شهریور
120 7 33 34 16 30 1720 115 378 430 155 642 مهر
148 16 46 43 14 29 1524 98 506 49 174 697 آبان
128 13 48 26 5 36 1822 161 457 313 194 697 آذر
109 8 36 15 8 42 1485 113 280 347 180 565 دی
115 8 53 10 2 42 1179 112 359 46 222 440 بهمن
122 9 42 24 8 39 1339 119 314 161 152 593 اسفند
118 8 42 23 9 36 1680 122 384 323 196 654 متوسط سالانه
جمع کل سالان   ه1424 98 502 278 98 440 جمع کل سالانه   18830  1472 4617 3876 2352 7259 جمع سالانه
 
خلاصه عملکرد و اقدامات انجام يافته در سال 86

 


1- تجهیز و راه اندازي اتاق عمل چشم پزشکی
و انجام عمل جراحی چشم(تصویر شماره یک)  
2- خرید و راه اندازي دستگاه آندوسکويي بیمارستان
(تصویر شماره دو)
3- خريد دستگاه فتال مانيتورينگ و پمپ انفوزیون
برای اینداکشن بیماران بخش زايمان (تصویر شماره سه)
4- خريد و راه اندازی دستگاه فتومتر آزمايشگاه
5- خرید دستگاه جدید نوار قلب برای بخش اورژانس
 و بخشCCU   بیمارستان
6- خريد و راه اندازی دستگاه ABG  در بخش CCU (تصویر شماره 4)
7- خريد صندلي همراه به تعداد 48 عدد
به ارزش سه ميليون تومان (تصویر شماره پنج)
8-  ساماندهي تابلوهاي راهنمائی داخل بيمارستان(تصویر شماره شش)
9 - تهيه و تنظيم چک ليست های ارزیابی
براي تمام بخش ها و واحد هاي مختلف بيمارستان
 و چک لیست های دفتر پرستاری برای ارزیابی کادر پرستاری
10- بازديد ماهانه با چک ليست هاي تنظيمي از واحد ها
و بخش ها با گروه های تعیین شده طبق برنامه زمانی تنظیم شده
11- تفکيک صندوق اورژانس از صندوق درمانگاه برای ارائه بهتر
و سريعتر خدمات به مراجعين در راستای تکریم ارباب رجوع
12-  تهيه پوستر و پمفلت هاي آموزشی ضروري بيمارستان برای بیماران و مراجعین
13- سوئيچينگ تلفن هاي بين شهري
14- تعداد 60 جلسه تشکیل شده کميته هاي بيمارستاني و جلسات بین بخشی برای برنامه ریزی جهت ارائه خدمات با کیفیت بالا
15- تفکیک ، جمع آوري و حمل زباله هاي بيمارستان طبق فرآيند تنظيم شده
16- آماده سازي و تجهيز اتاق عمل اورژانس

 

 

17- افزودن يک دستگاه آمبولانس با راننده براي اعزام بيماران
18- تشکيل پرونده هاي سرپائي براي بيماران بخش اورژانس و نوشتن برگ ترياژ براي بيماران ترومائي
19- تعمیر اساسی  پشت بام بيمارستان و پانسيون 
20- تعمیر و رنگ آمیزی اتاقها و سالنهای بیمارستان
21- بیمه مسئولیت حرفه ای کلیه کادر پزشکی ، پرستاری ، مامائی ( تقریبا" 98 درصد)
22- جذب نیروی انسانی متخصص ، پزشک عمومی ، پرستار ، ماما ، اتاق عمل و بیهوشی (استخدامی و طرحی )
23- برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز ضمن خدمت در رده های شغلی مختلف برای پرسنل بیمارستان
24- برگزاری مراسم روز پرستار در سطح بیمارستان و تقدیر از پرسنل نمونه پرستاری و مامائی
25- ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب به کارکنان بیمارستان بصورت مرتب و با برنامه تنظیمی با سرویس جدید
 
26- نصب پرده در بخش اورژانس، نمازخانه، رختکن و سالن کنفرانس برای بهتر اجرا شدن
 طرح انطباق و تکریم ارباب رجوع

 

 

 


 
 27- افتتاح پروژه گاز رسانی به بیمارستان و دوگانه سوز شدن مشعل های موتورخانه

 

 

 

 

28- خرید پیس میکر دستگاه D.C Shock برای بخش CCU
29- همکاری با نهادها و سازمانها در برگزاری اردوها ، مانورها و فعالیتهای ورزشی و...
30- واکسیناسیون کادر درمانی با واکسن آنفولانزا
31- تهیه اتیکت شناسائی برای کلیه کادر بیمارستان
32- نهایتا ارتقاء درجه ارزشیابی بیمارستان از درجه 2 به درجه یک  در آخر سال 1386
 
تجهیزات مورد نیاز بخش های مختلف
بیمارستان امام حسین (ع) هشترود


ردیف نام دستگاه تعداد مورد نیاز نام بخش
1 پمپ انفوزیون 3 کودکان
2 مانیتور قلبی 2 کودکان
3 گرافی پرتابل 1 کودکان
4 ونتیلاتور 1 کودکان
5 D.C شوک اطفال 1 کودکان
6 فتوتراپیIntensive 2 کودکان
7 ترمومتر گوشی با جنس عالی 1 کودکان
8 پروپ ECG 12 کودکان
9 آمبوبک نوزاد 1 کودکان
10 آمبوبک اطفال 1 کودکان
11 فشارسنج در 4 سایزمختلف 4 کودکان
12 پالس اکسی متر با سنسور نوزادی 1 کودکان
13 مانومتر سانترال 3 (دوقلو) کودکان
14 ویلچر 1 CCU
15 اکووتست ورزش 1 CCU
16 تشک 4 CCU
17 پمپ انفوزیون 1 زایمان
18 فشارسنج جیوه ای 1 زایمان
19 D.C شوک 1 زایمان
20 پالس اکسی متر نوزاد 1 زایمان
21 پالس اکسی متر بزرگسال 1 زایمان
22 آمبوبک نوزاد 1 زایمان
23 گرافی پرتابل 1 زایمان
24 آمبوبک بزرگسال 1 زایمان
25 هود 1 زایمان
 

ردیف نام دستگاه تعداد مورد نیاز نام بخش
26
سونیکیت پرتابل 1 زایمان
27 بیکس 1 زایمان
28 مانومتر سانترال 2 زایمان
29 فتال مانیتورینگ 1 زایمان
30 ECG 1 دیالیز
31 D.C شوک 1 دیالیز
32 تخت بیمار 4 دیالیز
33 ترانس برق 1 دیالیز
34 ساکشن پرتابل آمبولانس 3 دفتر پرستاری
35 کیف احیاء بیمار آمبولانس 3 دفتر پرستاری
36 پالس اکسی متر(بزرگسال) 1 دفتر پرستاری
37 آمبولانس با تجهیزات کامل 1 دفتر پرستاری
38 جعبه عینک نواقص برطرف شود درمانگاه چشم پزشکی
39 اتوسکوپ 3 درمانگاه چشم پزشکی
40 افتالموسکوپ 2 درمانگاه چشم پزشکی
41 D.C شوک 1 داخلی
42 تخت بیمار با ملزومات 26 داخلی
43 مانیتور 1 داخلی
44 پمپ انفوزیون 1 داخلی
45 تخت بیمار و ملزومات 24 جراحی
46 ECG 1 جراحی
47 ترالی احیاء نوزادان 1 جراحی
48 ترالی پانسمان 1 جراحی
49 پروپ نوزاد پالس اکسی متر 1 جراحی
50 وارمر 1 جراحی
51 فشارسنج عقربه ای 1 جراحی
52 مانومتر سانترال 9 جراحی
53 دستگاه ECG 1 اورژانس
54 پروپ نوزاد برای پالس اکسی متر 1 اورژانس
 

ردیف نام دستگاه تعداد مورد نیاز نام بخش
55 بالابر بیمار 1 اورژانس
56 تخت بیمار 8 اورژانس
57 فشارسنج 2 (پایه دار) اورژانس
58 ست آمبوبک بزرگسال 2 اورژانس
59 کیت احیاء 2 اورژانس
60 ترالی احیاء 1(استاندارد) اورژانس
61 اتوسکوپ برقی 1 اورژانس
62 تخت اتاق عمل 1 اورژانس
63 مانومتر دیواری 10 اورژانس
64 دستگاه اتو کلاو 1 اتاق عمل
65 دستگاه تست اتوکلاو 1 اتاق عمل
66 ست سزارین 3 اتاق عمل
67 پمپ انفوزیون 2 اتاق عمل
68 ماسک های LMA یک سری کامل اتاق عمل
69 ماسک های شیشه ای یک سری کامل اتاق عمل
70 آمبوبک نوزاد 1 اتاق عمل
71 الکتروکوتر 1 اتاق عمل
72 ساکشن برقی 2 اتاق عمل
73 فشار سنج کاف دار 2 اتاق عمل
74 بلاد وارمر 1 اتاق عمل
75 چهارپریز مخصوص اتاق عمل 3 اتاق عمل
76 تشک برقی مخصوص اتاق عمل 3 اتاق عمل
77 گلوکومتر 1 اتاق عمل
78 اتوآنا لایزر 1 آزمایشگاه
79 رفراکتومتر 1 آزمایشگاه
80 بیلی روبین متر 1 آزمایشگاه
81 دستگاه سدیمان سنج 1 آزمایشگاه
82 دستگاه کواگولومتر 1 آزمایشگاه
83 چراغ UV سیار 1 آزمایشگاه
 
تصویر گواهینامه مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
لوازم و وسایل اهداء شده توسط خیرین محترم ( از ابتدای سال 86 به بعد)

ردیف لوازم و وسایل اهداء شده تعداد اهداء کننده محل مورد استفاده تاریخ اهداء
1 یخچال 1 آقای قربانعلی حق زاده بخش کودکان 9/6/87
2 فشارسنج پایه دار 2 همکاران بیمارستان نگهداری در انبار 7/5/87
3 فشارسنج بزرگسال 1 خانم فاطمه وکیلی نگهداری در انبار 23/4/87
4 گوشی معاینه 1 خانم فاطمه وکیلی نگهداری در انبار 23/4/87
5 ترمومتر دیجیتالی 1 دکتر محمدی زاده بخش داخلی 31/5/86
6 گلوکومتر 1 خانم نوری بخش داخلی 21/3/87
7 دستگاه ورزشی 3 آقای پرویز عباس نژاد بخش دیالیز 10/2/87
8 حشره کش برقی 1 آقای علی فروغی بخش ccu 4/6/86
9 حشره کش برقی 2 دکتر محمدی زاده بخش درمانگاه واتاق عمل 31/5/86
10 گوشی تلفن 1 آقای ناصر برزگری خدمات 21/8/86
11 گوشی تلفن 2 خانم فریبا فیروزی دفتر پرستاری 31/3/87
12 پنکه 1 دکتر شرمین پژواک بخش اتاق عمل 23/4/87
13 پتو 6 یک شخص خیر بخش داخلی سال86
14 پرینتر رنگی HP 1 خانمها فخری-
رجب زاده- علمی- خانی و آقای بهاری دفتر ریاست بیمارستان 22/3/87
15 ریش تراش 1 آقای علی رستمی بخش CCU 21/3/87
16 کتب پزشکی 45 جلد دکتر محمد علی ترابی کتابخانه بیمارستان 18/2/86
17 کتب پزشکی 37 جلد دکتر محبوب اسدلو کتابخانه بیمارستان 28/6/87
18 کتب فلسفی – تاریخی و رمان 53 جلد آقای میرجواد سیدین کتابخانه بیمارستان 4/7/87
 

 

 
     
     
 

 

     « قلعه ضحاک نگین کوهستانهای منطقه»

 

«ایدزوراههای پیشگیری ازآن»

 

«آنچه خانواده ها باید درموردوبای التور بدانند »

 

« نكات كليدي در بيماري تب‌ مالت »

 

 « اطلاعاتي در خصوص آنفولانزاي خوكي »

 

«مواردي درخصوص هرم غذايي  »                                        

 

«كم خوني ناشي از فقرآهن»

 

HIV چیست؟ 

 

        

                                                                 ایدز وجوانان

                                   

                     « هاري چيست ؟ »

               « از چه ظروفی برای پخت غذا استفاده کنیم؟ »

« زمان نگهداری موادغذایی در یخچال »

آیا میدانید؟

مطالبی درخصوص سرطان

عوارض مصرف نمك‌هاي تصفيه نشده »»ادامه

 

"خودمراقبتی در میانسالان "

"خود مراقبتی در آرایشگاهها"

 
     
     
   
     
     
 

برنامه اتوماسیون اداری
 
     
       آمار بازدیدکنندگان:139801